dinsdag, september 23, 2008

Doelstelling gehaald: Dam tot damloop 2008

In tegenstelling tot collega's die anoniem reageren op mijn blog houd ik me aan mijn woord. En als ik dan in april beloof dat ik de damloop ga lopen, dan loop ik hem ook! Mijn verwachte eindtijd was 1 uur 45 minuten. Uiteindelijk heb ik er 1 uur en 39 minuten op gedaan. Op damloop.nl kan ik met mijn startnummer mijn statistieken ophalen en daaruit blijkt heel duidelijk mijn tactiek: rustig aan beginnen en als het goed gaat versnellen.

damtotdam

Je ziet dat ik steeds sneller ben gaan lopen! om gemiddeld net onder de 10 km/uur uit te komen.

graph

Het was een leuk parcours met veel publiek en leven langs de weg. Uiteindelijk kwam ik nog redelijk fris over de finish en met weinig klachten. Uiteindelijk hebben we 4 collega's gelopen en heeft iedereen hem uitgelopen.

Het leukste vind ik dat de damloop de technische mogelijkheden van tegenwoordig mooi inzet voor_ALLE_ 35.000 deelnemers. Zo zijn er van iedereen foto's van de finish en filmpjes van de doorkomst op de 5,10 en 15 km als ook de finish. Van mijn filmpjes heb ik onderstaande compilatie gemaakt:

Helaas is mijn Ipod gecrashed en heeft het van mijn run geen data opgeslagen :S. gelukkig heb ik bijgaande statistieken, filmpjes en foto als bewijs.

damtotdam_finish

Veel mensen vragen me: "wat nu?". Ik weet het nog niet. Misschien een halve marathon, maar op zondag wil ik nu vooral voetballen. Een nieuwe doelstelling heb ik dus nog niet. Maar deze heb ik iig gehaald!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben supertrots op je!!!!!!!!!

Linda van Leuken zei

Hey Hans,

echt mooi die techniek allemaal

volgende doel: halve marathon Rotterdam in het voorjaar, en daarna in september samen de Tilburg Ten Miles lopen?

xx Linda