dinsdag, juni 03, 2008

Making a Mash out of it

lasttube? youfm? fmtube? youlast? Ik weet niet hoe ik het moet noemen maar zelfs zonder naam wil ik het laten zien en mashups zijn natuurlijk heel erg hip. +500 voor mijn hipheidsfactor dus!

http://www.linkstat.nl/beta/youtube/

image

Bekijk van je favoriete last.fm artiesten de music vidoes van youtube. En maak zo je eigen muziekzender. Niet heel erg origineel (al ben ik maar een paar dagen later ;)) maar wel een leuke vingeroefening voor wat ik eigenlijk wil maken:

Een systeem die checkt via bluetooth wie er in de buurt is, van deze mensen de lastfm geschiedenis ophaalt. Checkt welke artiesten ze graag luisteren samen en daar een muziek kanaal op baseren. Ik ben er bijna, bijna!

 

O,ja het is wel Beta en ik wil nog veel doen en er zitten vast veel fouten in. Laat het me horen!

Geen opmerkingen: