dinsdag, december 12, 2006

Laatste weken wrap up..

Een vriend van mij vertelde ooit het volgende wat ik altijd in mijn achterhoofd heb bij het schrijven: "als je op reis gaat naar Amerika kun je in een verhaal alle leuke anekdotes stoppen. Ben je snel klaar en heb je veel verteld. Je kunt ook van elke anekdote een apart verhaal maken en zo je publiek veel langer boeien.".
En dat laatste is wat ik probeer met mijn blog. Zoveel mogelijk in detail vertellen en van alles een apart verhaal maken. Het grote nadeel is echter dat veel vertellen veel tijd kost. En ik nu door tijdgebrek sommige verhalen niet vertel. Erg jammer vind ik dat zelf. Om jullie deze verhalen toch niet te onthouden stip ik ze even kort aan:

Vandaag kwam ik erachter dat een oud collega van het bedrijf waar ik vorig jaar rond deze tijd gedetacheerd was ook een blog heeft: http://geriesstory.blogspot.com/. Leuk om te lezen ga zo door :).

Bijeenkomst adviesraad: vandaag ben ik bij een vergadering geweest van de adviesraad van de hogeschool waar ik zelf ook gestudeerd heb. Daar hebben we gepraat over competenties van afgestudeerde HBO informatici en vakken etc. Erg leuk om oude docenten weer eens te spreken en ze te voorzien van (hopelijk) goed advies. Geen Delphi meer! Een meer testen en kwaliteitsbewaking! Binnenkort ga ik ook als extern deskundige bij afstudeerzittingen zitten erg leuk!

Laatst ben ik naar het concert van Muse geweest in de brabanthallen. Mijn zus heeft daar met haar perskaart foto's mogen maken die staan op haar blog erg leuk: Muse live!. 19 december gaan ik Muse weer zien maar nu in Antwerpen. Ik heb er zin in!

De nieuwe Nintendo de WII is uit. Helaas heb ik hem nog niet omdat ik midden in het klussen en een verbouwing zit :'( Het mooie van de WII is de wiimote. Een afstandsbediening met motion sensor. Waardoor meebewegen met je controler eindelijk zin heeft! Er zijn een paar gasten die de wiimote ook al op de pc aangesloten hebben en zo HalfLife aan het spelen zijn gegaan:

1 opmerking:

Gerie zei

Ja de WII is cool, die wil ik ook, heb alleen zo nog geen 249 euro. :(
Ze hebben al een mario spel gemaakt en donkey kong, die blijven het leukst.
Thanks voor je reactie op mijn blog. Nu moet ik wel weer wat meer schrijven. Maar dat gaat lukken, want vanavond vertrek ik naar Londen, lekker kerst shoppen vanaf zondag te lezen op mijn blog :)