
Het leek wel of de tools niet gebouwd waren om mee te werken, maar om zoveel mogelijk opties in 1 scherm te plaatsen. We hebben een lijst gemaakt met taken die we uit moeten kunnen voeren met het systeem: e-mails inlezen, e-mails beantwoorden, binnenkomende telefoontjes verwerken, prioriteiten toekennen etc. En met alle producten op de short list hebben we deze taken uitgevoerd in de demoversie.

1 project refreshte na elke selectie het hele scherm, wat het werk veel vertraagde en hoogst irritant was. Daarnaast was het absoluut niet overzichtelijk. Een ander product konden we niet inloggen in de demo versie en mailen en bellen met de leverancier leverde niets op. Uiteindelijk bleek fogbugz het makkelijkst, snels en meest overzichtelijk. De rest van de middag konden we niet wachten op e-mails of telefoontjes om het systeem uit te testen. Ik ben benieuwd hoe we volgende maand over het systeem denken :)
1 opmerking:
Ik vind de koffiepads dan toch interessanter...
Een reactie posten